Handlingsprogram med økonomiplan og årsbudsjett 2022-2025

Kommunestyremøte vedtok endelig handlingsprogram og budsjett og økonomiplan i balanse på kommunestyremøte 15.12.21. Her kan du lese dokumentet. Rødhefte 2022-2023 (PDF, 4 MB) (PDF, 2 MB)

Navn på nye veier og endring navn hytteområde - høring

To nye veier i Rindal skal navnsettes.

Statusoppdatering korona Rindal uke 1

Denne uken er det registrert ett tilfelle på PCR-test, men dette var kjent for oss fra hurtigtest Vedkommende satt i karantene i lys av å være husstandsmedlem til en av våre tre smitteklynger vi har omtalt siden før julehelgen. Ingen nye er satt i karantene som følge av dette. Massetesting i forbindelse med oppstart skole og barnehage på nyåret, avdekket ingen smittetilfeller.

Nye åpningstider for koronatelefonen i Rindal

Koronatelefonen er åpen mellom kl. 08.00 - 15.30 på hverdager og klokken 09.00 - 12.00 på lørdag og søndag inntil videre. Vi minner om at du skal gå i isolasjon ved positiv koronatest (både hurtigtest og PCR), samt varsle dine nærkontakter.

Bedrifter i Rindal kan nå søke om kompensasjon for tap etter smittevernstiltak

Rindal kommune har fått tildelt ei ramme på kr 321.000,- som skal brukes til å hjelpe lokale bedrifter som er ramma av nye smittevernstiltak. Søknadsfristen er 17. januar 2022.

Oppdatering om smitte og hurtigtester 30.12.2021

Informasjon fra Rindal kommune om koronasituasjonen

Informasjon om koronasituasjonen fra Rindal kommune. 17.12.21 .

Koronasmitte ved Øvre Rindal barnehage (oppdatert 14.12.21)

Det er så langt påvist koronasmitte hos to barn og to voksne med tilknytning til Øvre Rindal barnehage.

​​​​​​​Påvist koronasmitte ved Øvre Rindal barnehage.

Informasjon fra Rindal kommune 11.12.21 Det er ved hurtigtest påvist koronasmitte på et barn ved Øvre Rindal barnehage like før helga.

Deltagere på landbruksmesse Lillestrøm og smitte

Kommuner i Trøndelag har oppdaget smitte etter besøk på lanbruksmesse i Lillestrøm sist helg.