eFaktura

Du kan få regningen fra Rindal kommune rett i NettBanken! 

Med et klikk kan du få opp fakturaspesifikasjoene og du kan gjøre endringer får du godkjenner betalingen.

eFakturaer som allerede er betalt, blir liggende tilgjengelig i arkivet ditt i 16 måneder.

Fordeler med eFaktura

  • Du slipper å taste KID En eFaktura er ferdig utfylt med KID, kontonummer og beløp. Det eneste du trenger å gjøre er å godkjenne regningen i NettBanken når du vil betale.
  • Oversikt eFakturane fra kommunen lagres i NettBanken din og du har til enhver tid oversikt over betalte og ubetalte regninger. Du kan også velge å bli varslet på e-post hver gang du mottar en ny eFaktura i NettBanken.
  • Bedre kontroll Du må godkjenne eFakturaen i NettBanken før beløpet trekkes fra kontoen, du kan endre beløp, hvilken konto som skal belastes og forfallsdato på regningen.
  • Betal hvor du vil Fordi regningen sendes elektronisk til NettBanken din, er du ikke avhengig av postkasse når du for eksempel er ute og reiser.
  • Mindre papir Du slipper å motta faktura fra Rindal kommune i posten og sparer miljøet for ekstra papir. Logg deg inn i Nettbanken, finn frem til eFaktura og opprett avtale med Rindal kommune. Du trenger eFaktura-referansen til registreringen, den finner du på forrige regning fra Rindal kommune.