Reguleringsplanen for Langvatnet opplevelsesområde er endra

Etter søknad fra iTrollheimen AS har Rindal kommune vedtatt å endre reguleringsplanen for Langvatnet opplevelsesområde. Endringa omfatter utvidelse av parkeringsplassen i enden av Langvassvegen og mer detaljert beskrivelse av arealbruken ved Trollheimstunet. Tiltaka er allerede utført. Det framgår også av planen at camping ikke er tillatt på parkeringsområdet.

Her er lenker til vedtaksbrevet (PDF, 571 kB), plankartet (PDF, 2 MB) og planbestemmelsene (PDF, 249 kB).

Vedtaket kan påklages av personer eller organisasjoner med rettslig klageinteresse. En eventuell klage må framsettes innen tre uker fra kunngjøring, skriftlig til Rindal kommune, Rindalsvegen 17, 6657 Rindal eller på e-post: post@rindal.kommune.no

Sivert Dombu er kontaktperson hos kommunen.